itrim dag 23

Jag har gått exakt samma sträckor som igår, förutom hälsospåret men jag gick en sväng till Täby centrum istället så jag tror att jag borde ligga på samma stegantal som igår, så cirka 15 000 alltså. Men det stör mig att jag glömde sätta på mig stegräknaren imorse, vill ju veta precis hur många steg :) Men det viktigaste är väl att jag kom över 10 000 iallafall.

Smakade itrims hot meal couscous provencal idag, den var verkligen jättegod. Jag tycker faktiskt att allt i LCD-sortimentet är gott, men favoriterna så här långt är couscousen och müsli- och tranbärsbaren, mmm :) Just nu har de ett erbjudande på itrim Täby på alla meal bars, köper man 4 får man en femte gratis. Jag passade på att bunkra upp!

Kvällens couscous-middag:


Mina goda bars:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0