itrim dag 24

Har ni varit ute något idag? Jag tog en extra lång lunchpromenad för att få njuta av det vackra vädret. Himlen är blå, solen strålar och snön gnistrar. Visst det är lite kallt, men då håller man tempo på promenaden så det är ju bara bra :) Idag har jag kommit ihåg att sätta på mig stegräknaren, bra va? Nu tycker jag att det börjar märkas på kläderna att jag gått ner, nu väger jag 82,1 kg så totalt har jag gått ner 6,8 kg! Jag är så himla nöjd, förstår inte varför jag inte började med itrim tidigare!

Idag blir det ingen träning, efter att ha kört hårt både måndag och tisdag tycker jag att en vilodag är på sin plats, är rätt trött i kroppen måste jag erkänna. Men imorrn är det pulspass som gäller igen. Så snart jag har fått upp flåset lite så kommer jag att börja gå på SATS igen, tänker att jag ska varva pulspassen med body combat, afro, zumba och pump.

Men bara för att jag inte ska träna ska jag inte sitta hemma och lata mig, ikväll ska nämligen jag och en kollega bege oss in till stan för att gå på Evergray´s releasefest för deras nya skiva, det ska bli jättekul. En bonus är att man kommer att få ett ex av skivan också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0