itrim dag 26 & 27

Igår var det fredagsmys med älsklingen som gällde. Jag myste med couscous provencal, cola light, te och tända ljus. Mmmmm.... vem sa att man måste ha chips för att fredagsmysa?

Idag åkte vi tillsammans in till stan för att träna på SATS, 45inuter på löpbandet blev det, jag sprg visserligen bara 22 minuter men jag är stolt för det. Invigde mina nya guldiga Reebod Easytone. Vi hann med lite shopping också innan vi åkte hem igen. Ikväll gjorde jag glass av itrims mango-smoothie, hällde upp den i en skål och vispade var tionde minut tills den fick bra glasskonsistens, supergott!


Det blir lite piffande i lägenheten imorgon, vi flyttade ju in 1 december, men renovering under december, jul och Floridaresan i januari har gjort att vi fortfarande har en miljon ouppackade lådor att ta hand om. Jag inriktar mig just nu på garderoben, viktigt att där är fint, och om jag inte har smidig förvaring för mina kläder slutar det alltid med att de ligger i högar på möbler och golv, inte så nice!



Kommentarer
Postat av: Ulrika

Hej!

Nu hittar jag din blogg såhär lite efter att du skrivit den :) Jag äter också shakes osv. och blev ju jättenyfiken när du skriver att du gjort.... GLASS!!!!!!!!! hur då?? Ställer man in shaken i frysen? Eller hur har du gjort???

//Ulrika

2011-08-01 @ 23:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0