itrim dag 28 och 29

Hej!

Igår blev det en riktig mysdag, vi åkte ut till Bålsta för att möta upp sambons barndomsvän, vi lunchade (de med kinamat, jag med müsli-bar), pratade skit och passade på att hälsa på sambons pappa på hemmet. Sedan begav vi oss till IKEA, jag älskar IKEA!!! Precis bredvis IKEA i Barkarby ligger Sportex som hade total utförsäljning på grund av ägarbyte. Det blev som så att både jag och älsklingen spontanshoppade oss varsin cykel :) Jag köpte en 24-växlad blå cykel som kommer att bli perfekt att cykla till jobbet på så fort det blir barmark, längtar! På IKEA blev det väldigt tydligt hur jag förknippar olika saker väldigt starkt med mat, jag blev råsugen på köttbullar med lingonsylt och på korv med senap. Det var helt galet vad sugen jag var faktiskt. Men som tur var gick vi förbi spegelavdelningen och jag fick mig en påminnelse om hur bra det gått för mig hittills så jag lyckades hålla mig ifrån maten :) På IKEA köpte vi en pytteliten bäddsoffa till vårt lilla rum, det blir perfekt eftersom min lillasyster kommer och hälsar på imorgon, då får hon inviga den! 

SOLSTA 2-sits bäddsoffa mörkgrå Bredd: 137 cm Djup: 78 cm Höjd: 72 cm Sitsdjup: 55 cm Sitshöjd: 39 cm Bäddbredd: 118 cm Bäddlängd: 205 cm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0