Bootcamp PP


Jag tänkte göra om strukturen med kategorierna lite grann. Den här kategorin heter Bootcamp PP, vilket innebär att den ska handla om träning, både fysisk och mental men med tyngdpunkten på den fysiska träningen. Som jag skrev igår har jag nu gjort upp ett schema för veckans träning, jag är ännu inte helt säker på om jag tagit mig vatten över huvudet eller inte, men jag är toktaggad nu! Hittills har jag ju tränat ca fyra gånger i veckan, nu tänkte jag snäppa upp mig lite grann, denna veckan blir det hela fem träningspass och som grädde på moset ska jag hjälpa till vid en flytt på lördag.

Här är schemat:



Jag har också skaffat mig en daglig rutin med lite snabba styrkeövningar, hittade nämligen tre smidiga små appar: butt workout, ab wotkout och arm workout. Träningsprogrammet i varje app består av 10 övningar à 30 sekunder, så hela programmet tar inte mer än 5 minuter. Och övningarna tar ordentligt, det känns :)

Jag är riktigt taggad nu, i sommar är det jag som stolt ska knalla runt på stranden i bikini, inte gömma mig bakom diverse badlakan, saronger och solklänningar som jag alltid gör! PowerPetra is on a roll!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0