träning och en sparkdräkt

Hej!!!

Den här veckan har gått superbra! Från och till är det ju så klart jobbigt med maten, som en kväll i veckan när jag kom hem och sambon, syrran och hennes kompis satt och käkade pizza... Det krävdes ganska mycket viljestyrka för att ta ett djupt andetag och gå ut i köket och röra ihop chili sin carne istället!

Men när det gäller träningen har det flutit på bra, i tisdags letade jag ju reda på ett gym i Umeå och spenderade ca 45 minuter på löpbandet varav jag sprang 25 minuter. I torsdags och fredags var jag på SATS och sprang, båda dagarna blev det en timme på löpbandet och jag sprang halva tiden. Resten av tiden powerwalkar jag, försöker hålla ett högt tempo så att jag är andfådd och svettas, annars kan man ju knappast räkna det som träning ju :) Just nu är jag helfokuserad på löpning, det beror inte på att jag tycker att det är roligast eller bäst träning. Men jag har gett mig tusan på att jag ska komma igång med löpning på riktigt, det är något som jag verkligen vill ha med mig livet ut. Var man än befinner sig lär man ju kunna avsätta en halvtimme till att springa en runda.

Imorse beställde vi min födelsedagspresent :) Ganska försenat då jag fyllde år i januari men inte mindre uppskattat för det! Min sambo, syster och bror gick ihop och gav mig valfri OnePiece och jag har inte kunnat bestämma mig för vilken förrän nu. Men jag fastnade för den här svarta med vita ränder, supermysig!!! Om tolv dagar skulle den komma hem i brevlådan, längtar!!!

OnePiece Black Stripes


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0