Belöning

Idag belönade jag mig själv, dels för att jag varit så duktig med måltidsersättningarna, har ju hållt på i nio veckor nu! Men också för att jag tränat så hårt den här veckan:

Måndag
55 min Body Pump

Tisdag
30 min power walk
55 min Zumba

Onsdag
30 min power walk

Torsdag
30 min power walk
30 min spinning
30 min core

Fredag
Vila

Lördag
2,5 km Löprunda

Söndag
4 km löprunda

Det är precis sådär jag vill att mina veckor ska se ut! Klockan har ringt 05.30 så att jag ska hinna med power walk innan jobbet, 3 gånger blev det och det ska vara minimum från och med nu :)

Belöningen då? Acne Pistol Short i Nude, sjuuuuukt snygga! De säljs bara på Jackie-affärerna!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0