itrim dag 13 och 14

Att vara på resande fot samtidigt som man går på soppdiet är väl sådär tycker jag. Inte för att det är osmidigt utan för att det är ganska tråkigt :) Att resa förknippar jag med mysiga luncher, hotellfrukostar och fikor. Men i helgen blev det inget sådant. På min bästa väns 30-årsfest höll jag mig ifrån allt vad mat och dryck hette, jag hade med mig en tomatsoppa och en loka päron som jag festade till det med. Framåt kvällen blev det ganska jobbigt, när alla andra började bli dragna, man har liksom inte så mycket att prata om då :) Men nu är jag väldigt nöjd med mig själv att jag stod emot! Det känns bra att säga att jag nu klarat av två prickfria veckor.

Förkylningen sitter i så träningen har fått vänta lite, ska ta det lugnt nu och hoppas att den ger med sig så att jag kan komma igång snart!

Kommentarer
Postat av: Julia Itrim Sverige

Två prickfria veckor, jättebra jobbat Petra! Riktigt strongt på bröllopet, heja heja heja!

2011-02-21 @ 10:46:27
URL: http://www.itrim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0