itrim dag 8

Andra veckan påbörjad! Känns fortfarande bra, men jag tycker att jag känner lukten av mat överallt! På lunchen såg de andras matlådor jättegoda ut! Men jag håller mig till soppan, försöker tänka på vad jag vill uppnå istället för vad jag försakar.

Försöker tänka på bra mat när jag tänker på mat iallafall, inbillar mig att om jag går och fantiserar om pizza i tre månader så är det just pizza jag kommer att vilja kasta mig över när jag ska börja äta igen. Så så fort tankarna glider in på mat försöker jag styra dem till lax, kyckling, sallader, avokado, rotfrukter mm...

Var iallafall och tränade ikväll, kändes mycket bra :) Den positiva energin från tidigare hjälpte till så jag orkade pusha mig själv! Sen blir man otroligt taggad av att se hur alla andra i cirkeln går in för sin träning, då vill ju inte jag vara sämre :)

Har införskaffat mig en träningsdagbok nu, inte en sån där trist från itrim utan en söt liten rosa-röd-svart kalender, och en stegräknare. Så nu ska det bli ordning på torpet med motionen också! Yiiihaa!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0