Att träna på resande fot...

Idag är jag i Östersund, flyger fram och tillbaka över dagen bara. Förra veckan var jag ju i Umeå och letade reda på ett gym att träna på där. Idag har jag inte riktigt dom marginalerna också reser jag inte ensam så jag fick tänka till lite för att komma på en lösning för hur jag ska hinna träna. Men så slog det mig att det finns ju ett SATS på Arlanda! Kollade just upp det och där finns styrketräning och gym men ingen gruppträning, men det passar ju mig perfekt eftersom det är projekt löpträning som gäller just nu. Förstår inte att jag inte tänkt på att det finns ett gym på Arlanda förut, jag som reser ganska ofta... men iofs, förut har jag mest fokuserat på att hitta anledningar till att slippa träna snarare än att hitta lösningar till hur jag ska slippa avstå träningen.

Som belöning för träningspasset ska jag passa på att utnyttja SATS Arlandas relaxavdelning med bubbelpool!!! Myyyys!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0