Gruppmöte och vägning

Ikväll var det dags för tredje gruppmötet. Kvällen började bra med vägningen, jag har gått ner 8,3 kilo hittills och minskat kroppsfettet med 5% :) Så jag är jättenöjd!

Mötet handlade mycket om matvanor, tidpunkt för mat och prtionsstorlekar. Vi har en bra grupp och tonen är hela tiden skämtsam, det är bra. Man behöver inte skämmas för att man haft dåliga vanor, man är ju på itrim för att ändra på sig, eller hur?

Igår gjorde jag förresten en grej jag är mycket stolt över, jag var i Umeå över dagen med jobbet och visste att jag förmodligen skulle ha lite tid att slå ihjäl. Så jag släpade med mig träningskläder och hittade mig ett litet gym, formtoppen, där jag sprang 5 kilometer på löpbandet. Kände mig skitduktig faktiskt! Gamla Petra skulle förmodligen satt sig på ett café och unnat sig onyttigheter. Men hon finns inte mer!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0