Halvlek

Nu är det precis sex veckor sedan jag började på itrim. Måndag morgon den 31 januari klev jag in till mitt första möte med min coach. Sedan dess har jag gått ner cirka tio kilo, tänkte att det får bli en mer seriös halvleksrapport på onsdag efter gruppmötet då jag fått min remsa :)

Jag har också tragglat med måltidsersättningarna sedan dess, en lätt utväg till viktminskning enligt många. De som tycker så har förmodligen inte provat att ersätta all mat med shakes, bars och soppor under en längre tid. För ingen ska komma och säga till mig att det här är lätt! Nu i helgen drabbades jag av en destruktiv ådra och satt och tittade igenom en massa halv åtta hos mig-avsnitt på tv4 play. Matporr kallade sambon det :) Oj vad mycket god mat det finns! Godis, glass och kakor saknar jag inte så mycket, men riktig mat! Jag vill ha avokado, lax, svamp och makrill! Och grovt bröd! Och keso! Om sex veckor får jag börja äta igen, och jag är toktaggad på att börja äta bra mat och bra portionsstorlekar! Jag ska visa alla dem som säger att om man går ner i vikt med hjälp av måltidsersättningar så går man upp alltihop igen när man börjar äta vanlig mat. :)

Kommentarer
Postat av: Helena

Hej!



Vi började precis samtidigts er jag, kul!



Fortsätt att kämpa på så ska du se attt allt kommer gå din väg å inte F*n ska vi gå upp massa i vikt när vi börjar äta!!



Ha det! // helena

2011-03-16 @ 19:46:39
URL: http://itrimaminkropp.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0