Redan vecka sex!

Oj vad tiden gått fort ändå, jag har redan klarat av fem veckor med bara måltidsersättningar och nu är jag inne på vecka sex. På söndag har jag alltså avverkat halva tiden :) Förmodligen har jag nog inte avverkat halva vikten dock. Sist jag vägde mig hade jag gått ner 8,5 kilo det är lite mer än en tredjedel av det totala målet på 24 kilo. Men det är ett bra delresultat tycker jag, får se vad vågen visar i halvlek!

I helgen har jag och älsklingen mest pysslat därhemma, vi var nere och röjde i källarförrådet och jag hittade en låda med gamla kläder som jag var tvungen att ta upp och prova. En del passade bra igen och andra är det kanske några kilo kvar tills jag kan ha men inte långt ifrån. kändes mycket bra faktiskt! Synd att det inte är nittiotalsmode igen bara :P

Hittade bland annat min gamla aqua limone-tröja:


Kommentarer
Postat av: Elin Kvist

Grattis! du har vunnit min tävling gällande valfritt smycke från alleyesonme.se, så det skickas hem till dig! stort grattis som sagt ! kram.

2011-03-07 @ 19:53:08
URL: http://www.elinkvist.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0