5,5 år den 5/5

Jag har kommit på världens roligaste samband, den 5 maj är det exakt 5,5 år sedan jag och min sambo träffades. 5,5 år den 5/5 :)

Ett sådant sammanträffande måste ju betyda något stort, jag tolkade det som att dagen ska firas extra bra och spontanbokade en weekend i Köpenhamn, hittade bra pris på både flygresa och hotell så totalt blev det inte ens 4000 kronor. Sen kanske man kommer att spendera en del pengar där, men det är en heeeelt annan sak :)

Den 25 april är jag klar med mitt 12-veckorsprogram och får äta vanlig mat igen, så det här är en toppenbra belöning för det också! Får hålla mig i skinnet så att det inte blir en helg av frosseri med hotellfrukostar och restaurangmat. Det finns sallader i Danmark också! Också kan jag ju ta med mig shakes så att jag inte behöver frestas av hotellfrukosten alls. Och bars till mellanmål är ju jättebra när man är ute och springer på stan, så då är det lunch och middag jag behöver hålla koll på, kommer att gå bra det där! Åååååh, vårsol i Köpenhamn, precis vad jag behövde att se fram emot :)

Nyhavn, på bilden nedanför, är ett givet utflyktsmål när man besöker den danska huvudstaden.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0