Första gruppträffen

Just nu när det här inlägget publicerats har jag precis kört mitt första träningspass på itrim i Täby och jag ska precis till att gå in på min allra första gruppträff. Jag är lite nervös, tokigt va? Inbillar mig att det ska vara typ som anonyma alkoholister:

Jag - Hej, jag heter Petra och jag är en tjockis!

Alla andra - Hej Petra

Men det kommer säkert att gå bra. Ska bli kul att se vilka andra som är i gruppen. Det jag har sett hittills är ju att det är alla sorters människor som går på itrim, ingen särskild kategori. I hemlighet hoppas jag nog lite att det ska vara supertrevliga människor i gruppen, som vill umgås och hitta på saker. Jag är ju nyinflyttad i Täby och känner inte en käft än så länge. Och kommer man bra överens så får man ju mer ut av varandras stöd också! Så håll tummarna för mig!

Skriver nog och berättas hur det var när jag kommit hem!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0