Fredagsfika

Jag lyckades motstå! Satt med vid fikat, drack en kopp te och umgicks med kollegorna. Men de härliga vaniljdoftande bullarna fick vara. Känner mig mycket stolt över mig själv!

Kanske låter som att jag tycker att jag är duktigast på det mesta hela tiden, men jag tycker egentligen att det är ganska jobbigt att leva på bara pulversoppor och shakes, men just därför försöker jag tvinga mig att fokusera på alla framgångar och segrar även om de är ack så små. Så tillochmed en oäten liten bulle tänker jag fira som om den vore ett OS-guld :)


Kommentarer
Postat av: Lina

Helt rätt inställning, för det är en kamp mot sig själv å det är så lätt att ge upp så GRATTIS till din styrka!! kämpa på så kommer detta gå galant å du kommer gå runt i din fina bikinikropp till sommaren!!

kram och lycka till!! / Lina

2011-02-06 @ 13:13:01
URL: http://linasitrimresa.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0