itrim - dag 6

Festen igår gick bra, jag förklarade kort och gott att jag gick på diet och bara åt soppa. Lite trugande blev det, och en del frågor om jag var gravid eftersom jag inte drack alkohol. Jag hade ju trott att det skulle kännas jobbigt att svara på en massa frågor, men det kändes ganska bra faktiskt :) Jag tror ju på det här och känner mig motiverad, då var det inte så svårt att bemöta frågorna. Jag var visst nervös för ingenting :)

Däremot blev det ganska dålig ordning när det gäller tidpunkter för mat igår. Måste bli bättre på att ha en påse med mig i väskan! Men jag mår mycket bättre nu, hungerkänslorna är i princip borta (så länge jag äter när jag ska) och jag mår bra i allmänhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0