Inspiration och förebilder

Inspiration och förebilder är jätteviktigt för mig just nu, jag behöver fokusera att det finns andra människor, helt vanliga tjejer och killar som lever det livet jag vill ha. De tränar mycket, äter bra men unnar sig något gott ibland, de har kontroll över livet och mår bra. Kan de kan jag tänker jag! Det började med att jag hittade Anna Fernette´s blogg och blev tokpeppad över hur hon tagit tag i sin träning och inte bara blivit av med graviditetskilona utan blivit en riktig träningsmaskin med superkropp. Wow, tänkte jag, det där vill ju jag också! Jag märkte genast vilken positiv effekt det hade på mig att läsa om någon som lyckats med det jag vill uppnå, så jag har letat runt på nätet, och letar fortfarande, efter bloggar och artiklar om träning och annat som ingår i min målbild. 

Vill ni också läsa fler träningsbloggar så börja kolla här: http://www.bloggaromtraning.se/ så hittar ni säkert också åtminstone en person som kan inspirera er! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0