Fokuserar på målet :)

Och letar fina bikinisar :) Jag var i Florida i två veckor nyligen, kom hem söndagen innan jag drog igång med itrim, så precis för en vecka sedan. Då hittade jag det som saknats i mitt liv: Victorias Secret! Jag älskar den affären, allt är jättesnyggt! Och alla bh:ar jag provade satt jättebra på :) Nu köpte jag bara lite reagrejer eftersom jag visste att jag tänker gå ner i vikt, men jag lovade mig själv att till sommaren blir det en bikini beställd från deras hemsida! Och kanske lite underkläder och sånt.

Satt just och surfade runt på deras hemsida och funderade på vilken sorts bikini jag vill ha, här är några fina jag hittade:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0